Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~REDerJOT | użytkownik

imię i nazwiskor.j. adresKraków zarejestrowany21.06.2004 @22:49:52 ostatnio na stronie19.03.2013 @00:40:00



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5415711
digarty68 komentarze814 posty na forum0

komputer / sprzęt
zbyt szybko sie zmienia bądź pali

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~agao    13.11.2009 @09:07:30
papieros impotencje a u Ciebie chyba impotencje tworcza ;p wrzuc cos na DA, masz tyle nowych sesji
pzdr
_______
Marzenia są jak słońce. Oświecają nam drogę i sprawiają, że chce się żyć i dzięki nim żyjemy...
~hiehie    21.10.2009 @10:54:35
!..................................................... Dziękuję
~Vanjametal    20.01.2009 @00:44:27
Salve


_______
" Ten kto wolny, nad swym losem nie płacze ... "
~MLindner    12.01.2009 @17:34:17
Siema:D
_______
My S.Dreams
~SaintBitch    12.10.2008 @21:16:58
brywieczór. ja dalej czekam moje macki wszędzie Cię dosięgną :D
~nnnothing    30.07.2008 @09:16:22
tak tak, masz racje napewno :P
Pozdro!
~Amarella    05.07.2008 @17:25:32
Cała przyjemność po mojej stronie
~HappySheep    30.06.2008 @11:03:27
czeeeesc ;d;d;d hehehe... kto by pomyslal, ze odnajde Bercika na Digarcie hehehe pozdrawiam cieplutko
Owca
_______
.....:::::Far Above The Clouds:::::.....
~gumowy    21.06.2008 @17:34:58
no siemano!!!!!
+biankakielbasa    28.05.2008 @17:23:00
ach, się cieszę, że się podoba! :P
_______
hatetepedwukropekslaszslaszkieubaskakropkablogspotkropkacom
~mrden    15.05.2008 @21:37:53
ta co robiles dla mnie :d
_______
Zapraszam do swojej galerii....
~byrkoff    04.05.2008 @15:49:39
aj0o nu kolor przeryty w sofcie
chyba bardziej Ciekawiej podpadl wizualnie niżeli standard...
_______
-ˇ´ˇ.(ýŤ!Ň4)V(Ú|-|ĘŢĂ|-|!).ˇ´ˇ-
~agao    01.05.2008 @14:59:43
no to Ci powiem ze jestem pod wrazeniem przerobki, bo zdjecia to wiadomo, wreszcie Ci wena wrocila zajebiscie wyszlo, respect i patrz jakie przychylne oceny i komentarze , DA nie gryzie, a jak juz to delikatnie kasa ;p
_______
Marzenia są jak słońce. Oświecają nam drogę i sprawiają, że chce się żyć i dzięki nim żyjemy...
~agao    30.04.2008 @13:33:13
nie wiem dlaczego ;p ale cos przebąkiwałes o zjechaniu tu prac przez użytkowników ja na to leje i jak widać działa czekam na jakies z night session
_______
Marzenia są jak słońce. Oświecają nam drogę i sprawiają, że chce się żyć i dzięki nim żyjemy...
~zIGzAc    26.04.2008 @23:52:16
znalazlem cie xD
_______
zigzac ! when i say zig u say zac :D
~agao    14.04.2008 @10:46:24
nie umieraj,bo wiecej nie zobaczysz niezdarnych robaczkow ;p
_______
Marzenia są jak słońce. Oświecają nam drogę i sprawiają, że chce się żyć i dzięki nim żyjemy...
~agao    03.04.2008 @21:32:41
Bercik kogo ja widze ;] no pzdr, to teraz juz wiem kogo wczesniej ocenilam xD
_______
Marzenia są jak słońce. Oświecają nam drogę i sprawiają, że chce się żyć i dzięki nim żyjemy...
~bezetwu1    07.11.2007 @03:40:42
bardzo fajnie rysujesz, na pewno lepiej ode mnie... ale za to mi lepiej wychodzi na murze pzdr i zapraszam do mnie...
_______
widziałeś? oceń
~MaLviX    30.06.2006 @13:57:06
to czas najwyzszy sobie przypomniec ja nie rysowalam chyba z 2 lata :D
ostatnio edytowane: 2006-06-30 13:57:23
~MaLviX    30.06.2006 @13:31:07
hej dzięki ;]
rysuj, rysuj czekam na kolejne prace :P
~MaLviX    14.06.2006 @13:50:09
pomysłowe i piękne prace pozdrawiam
~asior    07.06.2006 @22:13:06
osz dawno mnie tu nie było :P
~Aksamit    20.05.2006 @22:33:02
Oo. pan też z Krakowa^^
_______
When everything's made to be broken...
~tornax    26.02.2006 @03:14:53
wiesz że jestem zawiedziony że nie widzę tu nowych prac ?
_______
http://ityle.com/ - ityle komiks

Nikt nie mówił, że będzie łatwo ...
Nigdy nie mówiłem, że chcę aby było łatwo ...
~bajsza1    22.12.2005 @09:07:46
Wesołych Świąt i spełnienia wszystkich nawet tych najskrytszych marzeń
_______
"Zawsze przebaczaj swoim wrogom. Nic ich bardziej nie potrafi rozłościć." Oscar Wilde
1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt